PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista/administrator szukam pracy, PILNIE

  • 1. Data: 2003-02-11 17:36:02
    Temat: Programista/administrator szukam pracy, PILNIE
    Od: "robert darmochwal" <c...@p...onet.pl>

    Poszukuje pracy stałej, tymczasowej (do wakacji w tej opcji najlepiej ) ,
    zlecenia. Rejon Katowicki.

    Znam biegle C++(Visual oraz Builder),Delphi, Assembler. Znam sie bardziej na
    sprawach programowania systemowego , mniej na przyklad baz danych, Jestem
    jednak takze swietnym user-interfeaceowcem.

    Znam takze Jave, Javascript, HTML, Visual Basic

    Mam doświadczenie w pracy przy budowie kompilatora, grafice trojwymiarowej
    (Software rendering - kod 100% assembler, OpenGL), Systemu za zakresu
    Desktop publishing (automatyzacja wydruku gazety) , Budowy drivera kasy
    fiskalnej posnet ,
    modułu obsługujacego polaczenia modemowe (bezposrednie dla bezpieczeństwa z
    pominieciem sieci internet) , oraz zagadnien komunikacji poprzez TCP & UDP -
    sockets API.

    znam bardzo dobrze system Windows w kazdej wersji.

    Biegle znam jezyk angielski (potrafie tworzyc dokumentacje pisanego programu
    w tymze jezyku ),
    czytam dok. w jezykach niemieckim oraz francuskim takze.

    Szukam pracy nawet mniej płatnej , wazne aby była szybko, rodzaj umowy
    schodzi na drugi plan, w zwiazku z planowanym wyjazdem.

    Robert Darmochwał.
    c...@o...pl