PracaGrupypl.praca.oferowana › Programista, Warszawa, MINIATUROWY PROGRAMIK (potrzebuję szybko małej rozbudowy)

  • 1. Data: 2003-02-12 15:22:18
    Temat: Programista, Warszawa, MINIATUROWY PROGRAMIK (potrzebuję szybko małej rozbudowy)
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Witam:-)

    Poszukuję PILNIE osoby ktora odpłatnie roszerzy prosciutki programik do
    mojej magisterki z psychologii. Nie znam się na programowaniu, programiku
    też nie napisałem, potrzebuję natomiast mieć zrobione małe do niego
    poprawki.

    Chodzi o to aby program został tak rozbudowany, by w kilku momentach wysylal
    na port szeregowy komputera kilka komend w kodzie ASCII i to wszystko (plus
    zmiana kilku warości domyślnych w obecnych ustawieniach)

    Proszę chętnych o kontakt (plus podanie swojej propozycji cenowej):
    m...@w...pl lub na podany niżej telefon lub nr gg. Priorytetem jest dla
    mnie czas, bo badanie planuję robić w ten weekend. Płatność -
    natychmiastowa.

    Pozdrawiam

    Marek
    m...@w...pl