PracaGrupypl.praca.szukana>> Programista WWW >< PHP, SQL, CSS, XHTML >< analiza i projektowanie >< Project Management <<

  • 1. Data: 2005-08-14 19:48:55
    Temat: >> Programista WWW >< PHP, SQL, CSS, XHTML >< analiza i projektowanie >< Project Management <<
    Od: "Programista" <i...@v...pl>

    Witam,

    Jestem z wyksztalcenia informatykiem z 5-letnim stazem w tworzeniu aplikacji
    WWW. Posiadam szeroka wiedze z zakresu projektowania systemow informatycznych,
    ze szczegolnym naciskiem na CMS i CRM oraz intranety dla firm (elektroniczny
    obieg dokumentacji, systemy zadaniowe itp).

    Znam doskonale PHP 4/5, z uwzglednieniem obiektowosci. Uzywam bibliotek SMARTY
    i PEAR. HTML koduje uzywajac W3C Validator.

    Znam SQL, zwlaszcza MySQL wraz z problemami optymalizacji zapytan w mocno
    obciazonych systemach.

    Interesuje mnie praca stala na umowe o prace na stanowisku projektanta,
    programisty lub asystenta Project Managera (mam ukonczony kurs w tym kierunku i
    chetnie podejme prace na stanowisku asystenta PM, aby zdobyc doswiadczenie).
    Preferowane zarobki - 3000 zl netto.

    Osobom i firmom zainteresowanym wysle CV i portfolio.