PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista Visual C++,bazy danych,praca na zlecenie

  • 1. Data: 2002-05-10 16:10:00
    Temat: Programista Visual C++,bazy danych,praca na zlecenie
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Ukończyłem Automatykę i Robotykę na Politechnice Poznańskiej, mieszkam w
    Poznaniu. Pracuję zawodowo jako programista C++.
    Wykonam na zlecenie programy pod Windows.
    Moje umiejętności: Visual C++, C++ Builder, aplikacje klient-server, bazy
    danych, ActiveX, sieci komputerowe (Windows Sockets), Internet, grafika
    komputerowa: OpenGL, VTK (Visualisation Toolkit).

    Mój adres: p...@p...onet.pl
    p...@p...fm