PracaGrupypl.praca.oferowanaProgramista Visual Basic, Warszawa

  • 1. Data: 2003-02-18 18:09:17
    Temat: Programista Visual Basic, Warszawa
    Od: "uzdek98" <u...@y...com>

    Cze,
    witam wszystkich jako że nowy na liście. Mam małą sprawę :
    Prowadzę Dział Informacji w pewnej firmie i potrzebuję szybko zatrudnić na
    umowę o dzieło lub zlecenie osobę dobrze programującą w VB /najlepiej
    studenta IV, V roku/ posiadającą doświadczenie w realizowaniu projektów
    informatycznych w firmach handlowych .
    Możliwe jest przedłużenie współpracy na dłużej jako, że roboty jest dużo. W
    zasadzie potrzebny mi jest "Pan kiler" w tym języku czyli osoba, która
    potrafi w przełożyć język prestiżowych userów z marketingu i sprzedaży na
    ludzki, z biegu to zakodować i zbudować głupoodporną aplikację.
    Mam jedną licencję na Visual Studio NET Pro 2002 oraz Excela i inne Accesy.
    Firma ma siedzibę w Warszawie.

    Zainteresowanych proszę o wysyłanie CV mailem na priv lub na fax (22) 838
    87 74

    pozdro

    Gerard Kiljan