PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista VC++ -- Administrator i Webmaster -- PHP,MySQL,FLASH,Grafik Phtotoshop

  • 1. Data: 2004-08-27 16:50:09
    Temat: Programista VC++ -- Administrator i Webmaster -- PHP,MySQL,FLASH,Grafik Phtotoshop
    Od: "macio" <f...@s...3-a.net>

    Witam
    Jestem studentem 5 roku informatyki.
    Mam doswiadczeine w pisaniu aplikacji bazodanowych w op[arciu o Visual C++ i
    bazy SQL.
    Potrafie wysmienicie wykonywac projekty prezentacji multimeduialnych we
    FLASH-u.
    Mam zmysl graficzny co do layout-ow w Photoshopie.

    Od 2 lat prowadza wlasna amatorska siec osiedlowa.
    Doswiadeczenie w prowadzeniu jej zapoznalo mnie takze z problemami
    administracji
    serwerow WWW,MAIL,FTP.

    Zarzadzanie serwerem WWW jak ipisanie skryptow PHP laczonych z baza mySQL
    nalezy do umiejetnosci kazdego Webmastera.

    Jezeli jest ktos zainteresowany zdalna lub niezdalna :) wspolpraca, prosze o
    kontakt
    na adres s...@s...3-a.net

    Pozdrawiam wszystkich
    Maciej.