PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista/Sieciowiec/Linux/Lublin

  • 1. Data: 2003-01-29 20:57:57
    Temat: Programista/Sieciowiec/Linux/Lublin
    Od: "Keeper" <m...@i...ath.cx>

    Witam,

    Jestem pasjonatem programowania w j. Java, C, C++, Delphi i tegorocznym
    absolwentem uczelni informatycznej.
    Szukam ofert pracy niezwykle ambitnej, która (byłoby preferowane) może być
    powiązana z elektroniką ale niekoniecznie.
    Chętnie (Linuks, Windows):
    - wykonam i oprogramuję jakieś urządzenie komunikujące się przez RS232, lub
    centronix z kompem,
    - napiszę program (aplikację) rozwiązujący jakieś zagadnienia inżynierskie
    (obliczeniowy),
    - napiszę dowolny inny program komunikujący się przez sieć wykorzystując
    protokół TCP/IP,
    Ponadto jestem administratorem Linuksa i przyjmę oferty administracji
    zdalnej lub w godzinach nocnych w Lublinie.
    Potrafię:
    - tworzyć firewalle w iptables,
    - skonfigurować dowolny serwer: ftp, www, samba, dns, ssh, qmail, itp. itd.
    - tworzyć skrypty dowolnej powłoki Linuksa (automatyzacja zadań),
    - skonfigurować i skompilować kernela,
    Podejmę się ponadto wszelkich innych zadań, które wydadzą mi się dosyć
    ciekawe.

    Pozdrawiam
    Keeper