PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista SQL/PLSQL, szukam zleceń - Oracle..

  • 1. Data: 2006-07-16 16:32:31
    Temat: Programista SQL/PLSQL, szukam zleceń - Oracle..
    Od: ReNet <r...@g...pl>

    Witam,

    Podejmę się realizacji wszelkich zadań programistycznych (SQL/PLSQL)
    związanych z Oracle oraz programowaniem w środowiskach developerskich
    Oracle (budowa interfejsu użytkownika). Interesuje mnie tylko Oracle i
    prosiłbym o tego typu zlecenia:
    - pisanie procedur, funkcji, zapytań, triggerow,
    - projektowanie bazy danych pod konkretną aplikację,
    - tworzenie raportów z bazy danych,
    - tworzenie ekranów interfejsu użytkownika.
    Interesuje mnie praca zdalna, ew. wizyta w sobote w siedzibie firmy w
    celu prezentacji wyników pracy, ustalenia wymagań itp..

    Pozdrawiam,
    Marcin