PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista PHP z 5-letnim stażem / WrocławProgramista PHP z 5-letnim stażem / Wrocław
  • Data: 2009-12-16 08:11:56
    Temat: Programista PHP z 5-letnim stażem / Wrocław
    Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Programista z około 5-letnim stażem w PHP (w tym 3-letnim na etacie)
    oraz z około 11 - letnim doświadczeniem w programowaniu (hobbystycznym
    + komercyjnym) ogółem podejmie się zleceń z dziedziny web
    developmentu.

    Obszary specjalizacji:
    - Pisaniu dużych rzeczy od zera
    - Naprawianie "trudnych" błędów.
    - Przepisywanie i wdrażanie systemów kawałek po kawałku bez uszczerbku
    dla działającego serwisu
    - Porządkowanie bałaganu w kodzie
    - Optymalizacji systemów webowych napisanych w PHP w celu
    przyśpieszenia działania i zmniejszenia ilości używanych zasobów
    - Naprawianie błędów w kodzie bez wyłączania serwerów (na "gorąco").

    Umiejętności:
    - Znajomość PHP, JavaSript / AJAX, CSS, MySQL w stopniu
    profesjonalnym.

    Dodatkowe informacje:
    - Znajomość metodologii SCRUM, pewne doświadczenia w MVC (Zend
    Framework), podstawowa znajomość Apache, Iptables, obsługi serwera
    MySQL, linii poleceń Linuksa od strony administracyjnej, użytkowanie
    na codzień "trudnej" dystrybucji Linuksa.

    Lokalizacja:
    - Polska, Wrocław, dolnośląskie

    Czego oczekuję:
    - Godziwego wynagrodzenia (chociaż nie jestem drogi), ciekawych i
    wymagających zleceń, praca na miejscu w dolnośląskim lub za granicą

    Email kontaktowy:
    p...@w...pl