PracaGrupypl.praca.oferowanaProgramista PHP / trojmiasto

  • 1. Data: 2009-03-10 10:55:18
    Temat: Programista PHP / trojmiasto
    Od: "phpcoder" <z...@p...pl>

    Szanowni Państwo !

    Jestem zainteresowany podjęciem pracy na stanowisku programisty.
    Mam 9 letnie doświadczenie w zagadnieniach:

    - praktyczna znajomość języka PHP i ASP w stopniu zaawansowanym
    - bardzo dobra, praktyczna znajomość SQL i systemów baz danych (mysql,
    postgres, oracle, mssql)
    - znajomość XML, AJAX, HTML, JavaScript
    - znajomość systemów operacyjnych z poziomu użytkownika jak i administratora
    (linux,windows -Certyfikaty Microsoft )
    - ukończone szkolenia:
    - znajomość zagadnie sieciowych TCP/IP,serwery

    Z przyjemnością spotkam się z Państwem aby przedyskutować możliwość mojego
    zatrudnienia.

    zlecenia(at)phpcoder.pl