PracaGrupypl.praca.szukana › Programista PHP (strony www, sklepy i inne aplikacje WEB)

  • 1. Data: 2004-06-03 13:21:47
    Temat: Programista PHP (strony www, sklepy i inne aplikacje WEB)
    Od: "Piotr Chmolowski" <p...@p...onet.pl>

    Mogę zaoferowac tworzenie profesjonalnych stron www, skryptów z wykorzystaniem
    PHP/mySQL.

    Może potrzebujesz profesjonalnego sklepu internetowego wykonanego w technologii
    PHP/mySQL wraz ze wszystkimi zaletami skryptów, które na codzień oglądasz
    surfując w internecie?

    Mogę zaoferować Ci wykonanie takiego skryptu.

    Wystarczy, że dokładnie określisz wszystkie wymagania co do sklepu. Tym samym
    będziesz miał do dyspozycji skrypt przystosowany całkowicie do Twoich potrzeb!

    Przykładowy sklep mojego autorstwa znajdziesz tu: http://chserwis.host.sk/esklep
    (w przypadku błędu 403 należy odświeżyć stronę lub wpisac adres w pole
    przeglądarki recznie. Spowodowane jest to pewnymi ograniczeniami serwera
    host.sk)

    Skontaktuj się ze mną prze email: petrek(malpa)go2(kropka)pl