PracaGrupypl.praca.szukana › Programista PHP i inne

  • 1. Data: 2004-04-18 22:16:14
    Temat: Programista PHP i inne
    Od: "kom" <i...@k...com>

    Szanowny Panie

    Od kilku lat pracuję jako programista.
    Posiadam duże doświadczenie w wielu technologiach w tym np.:
    - PowerBuilder
    - Delphi
    - Bazy danych: SQL Server, Sybase ASA, Oracle, MySQL i inne
    - PHP, ASP, JavaScript, DHTML, HTML, VML

    Przez ostatni rok zajmowałem się tworzeniem aplikacji intranetowych (9
    systemów) opartych na technologii PHP + SQL Server / Access / Oracle.
    Na jednym z nich pracuje około 100 użytkowników.

    Oprócz aplikacji intranetowych (wyglądem przypominających systemy tworzone w
    językach programowania wysokiego poziomu) od pewnego czasu zajmuję się
    również tworzeniem kilku serwisów internetowych.
    Jednym z nich są bezpłatne aukcje internetowe, na których użytkownicy mogą
    sprzedawać i kupować przedmioty z wielu kategorii. Adresy strony to:
    www.aukcje.kontynent.com
    lub zamiennie
    www.kontynent.com

    Jestem zainteresowany podjęciem pracy dodatkowej (na zlecenie / dzieło) jako
    programista PHP. Chciałbym pracę wykonywać w miarę możliwości zdalnie
    (posiadam stały dostęp do internetu) (mieszkam w Warszawie).

    Tomasz W.
    email: admin_kontynent.com

    Adres email celowo zapisany nieprawidłowo - należy zamienić znak "_" na "@"

    PS.: Jeżeli jakaś firma chciałaby wspierać finansowo rozwój serwisów pod
    adresem www.kontynent.com proszę o kontakt. W zamian np. możliwość
    zamieszczenia bannera reklamowego.