PracaGrupypl.praca.szukana › Programista PHP MySQL, tworzenie stron i aplikacji Internetowych

  • 1. Data: 2005-06-21 21:10:38
    Temat: Programista PHP MySQL, tworzenie stron i aplikacji Internetowych
    Od: "m...@o...pl" <m...@N...gazeta.pl>

    Poszukuję pracy jako programista PHP MySQL. Programowanie jest moją pasją i
    interesuję się nim od kilku lat. Posluguję się HTML, arkuszami stylów CSS,
    elementami DHTML, skryptami JavaScript, MySQL, PHP w wersjach od 4, obecnie
    również zapoznaję się z nowymi możliwośćiami PHP 5 takimi jak nowy system
    obiektowy czy SimpleXML. Oczywiście jestem otwarty na inne rozwiązania i
    szybko się uczę. Tworzę wlasne systemy CMS indywidualnie dopasowane do
    potrzeb klientów - nie bazujące na gotowych rozwiązaniadch systemów CMS -
    więcej informacji na ten temat mogę opisać na prośbę.Ponieważ programowanie
    jest moją pasją, jestem gotów poświęcić się pracy, interesuje mnie stala
    praca na etat, w przypadku ciekawych ofert, jestem gotów zmienić miejsce
    zamieszkania. Jeśli są Państwo zainteresowani moją ofertą, proszę o kontakt
    telefoniczny lub meilowy - więcej informacji na mojej prywatnej stronie
    Internetowej www.mikey.nq.pl