PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista PHP/MySQL (Poznań)

  • 1. Data: 2005-10-27 14:53:42
    Temat: Programista PHP/MySQL (Poznań)
    Od: "Mariusz Dryjański - Jubiletka.com" <m...@j...com>

    Jestem programistą serwisów internetowych i absolwentem Uniwersytetu im.
    A.Mickiewicza w Poznaniu (kierunek Informatyka). Chętnie podejmę pracę w
    firmie (tylko Poznań) zajmującej się tworzeniem stron www (ewentualnie na
    zlecenie - wystawiam faktury VAT). Moje umiejętności:

    - doskonała i wciąż poszerzana znajomość PHP4/PHP5
    - bardzo dobra znajomość relacyjnych baz danych (w szczególności mySQL/SQL)
    - bardzo dobra znajomość HTML, CSS, JavaScript
    - umiejętność tworzenia grafiki dla potrzeb Internetu (dobra znajomość
    PhotoShop CS)
    - znajomość XML i protokołu SOAP
    - znajomość PEAR/Template

    Dodatkowe umiejętności:

    - programowanie w Delphi, C, C++
    - sumienność i punktualność
    - umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych

    Informacje proszę kierować na adres m...@j...com

    FHU Jubiletka.com Mariusz Dryjański
    ul. Galla 19/4
    60-561 Poznań