PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista PHP/MySQL/JavaSC/Html - zdalnie

  • 1. Data: 2004-03-25 13:47:20
    Temat: Programista PHP/MySQL/JavaSC/Html - zdalnie
    Od: "Adalgrim" <a...@g...pl>

    Poszukuję pracy zdalnej jako programista w PHP i MySQL

    Znam również html, jave script - na dłuższą współpracę mogę nauczyć się
    innych języków.

    Podejmę się każdej pracy - oczywiście dużych projektów na dłuższą metę.

    Swoją prace sprzedam tanio - jako że jestem uczniem i chcę sobie tylko
    dorobić. (np. do zbliżających się wakacji :) )

    Strona na której tworzę od 3 lat: www.innyswiat.pl

    Adam "Adalgrim" Skowron - [ www.innyswiat.pl ]
    "Kto wcześnie z łóżka się zbiera, ten wcześnie umiera..." i jest niewyspany.
    Więcej o Innym Świecie - http://www.innyswiat.pl/ulotka/