PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista Oracle, PL/SQL, Administracja bazy danych

  • 1. Data: 2007-03-07 10:55:02
    Temat: Programista Oracle, PL/SQL, Administracja bazy danych
    Od: Colin <s...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy na stanowisku programista PL/SQL, dwuletnie
    doświadczenie w projektowaniu i implementowaniu rozwiązań,
    administrowanie bazą danych Oracle, współudział w kilku dużych
    przedsięwzięciach.

    Brałem udział w projektowaniu baz danych i analizach potrzeb klientów.

    Podczas pracy poznałem środowisko Oracle Forms & Reports 6i (Developer
    2000), bazy danych Oracle 8i, 9i, 10g, środowiska programistyczne do
    PL/SQL: Toad, SQL Developer.

    Pracowałem także w środowisku MS Visual Studio (C++) oraz w Dev-C++ w
    ramach projektu pracy dyplomowej (języki: C++/API SDL'owe+OpenGL) w celu
    uzyskania elementów silnika graficznego.

    Preferowana lokacja pracy: Bydgoszcz, praca zdalna, biorę pod uwagę
    zmianę miejsca zamieszkania.

    Kontakt: s...@p...onet.pl