PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista .NET Praca, zlecenia

  • 1. Data: 2008-08-14 18:25:31
    Temat: Programista .NET Praca, zlecenia
    Od: "net.coder" <p...@p...onet.pl>

    Programista .NET Praca, zlecenia

    Programista .NET podejmie się pisania programów (bibliotek, komponentów,
    projektowanie i optymalizacja baz danych).
    Interesuje mnie głównie dłuższa współpraca z firmami które zlecają wykonywanie
    zadań programistycznych "na zewnątrz". Interesuje mnie praca zdalna (wszelkie
    formy współpracy).
    Chętnie podejmę w późniejszym czasie także pracę na pełen etat (Trójmiasto)
    jeżeli obie strony będą usatysfakcjonowane współpraca i wyrażą taką chęć.
    Znane technologie:
    - .NET Framework 1.1 2.0 3.0 3.5
    - Windows Forms
    - ASP.NET
    - Web Services
    - Web Parts
    Wykształcenie informatyczne (inżynier), ukończone kursy SQL Server, Web Services
    (Combidata i Altkom).
    Preferowany kontakt:
    e-mail: net.coder[NOSPAM]@gazeta.pl