PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista .NET/Java/PHP

  • 1. Data: 2010-01-24 12:18:04
    Temat: Programista .NET/Java/PHP
    Od: Pracodawca ZPolski <d...@g...com>

    Firma "Dynamiczna firma" światowy lider w swojej branży poszukuje
    odpowiedniego kandydata na stanowisko:
    "Programista .NET/JAVA/PHP" NR ref. DF_JOB_13

    Miejsce Pracy: Warszawa

    Wymagania:
    - .NET, C#, VB.NET, JS.NET, ASP.NET, MVC, Java, J2EE, JBoss, JSP, PHP
    - JS (JQuery, ExtJS, ASP.NET Ajax, PrototypeJS)
    - SQL(Sql Server, Oracle, PostGres, MySQL)
    - odporność na stres
    - odporność na pracę pod presją czasu
    - odporność na pracę
    - odporność na odporność
    - analityczny umysł
    - wykształcenie minimum doktorat, najlepiej dwa(max. 4 rok studiów!)
    - umiejętność wyklepania minimum 0.5MB smrodokodziku w miesiąc
    - umiejętność modyfikowania ekstremalnej chapy w super krótkim czasie
    - minimum 8 lat doświadczenia komercyjnego
    - języki: angielski/niemiecki/francuski/koreański/egipski + dowolny
    inny
    - ciekawe hobby(fajnie jak czytasz 7-10 książeczek per week)
    - Sumienność, Staranność, Perfekcyjność
    - Posiadanie kredytu hipotecznego na minimum 30 lat
    - Nie posiadanie żadnych oszczędności + "desperacja w oczach"
    - Certyfikaty: Minimum wózek widłowy i bolidy F1
    - Najlepiej fanatyk/pasjonat gniotoklepanki zwarty i gotowy wyklepywać
    za darmoszkę miliardy linijeczek brudokodziku
    - Znajomość metodyk: TDD + Agile
    - Umiejętność zarządzania czasem (zwłaszcza w godzinach 17:00-07:00,
    także w soboty i czasami niedziele)
    - MBA lub ukończenie na okresie próbnym
    - Umiejętność klękania przed pracodawcą

    Oferujemy:
    - miska ryżu dziennie LUB umowa o dzieło LUB działalność charytatywna
    - !!krzesło i biurko!!
    - !!komputer!!
    - pracę w dynamicznym i wiecznie młodym zespole
    - pracę pełną wrażeń
    - wieczną MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU
    - pracę w prężnie rozwijającej się firmie
    - zarobki adekwatne do Twojego zaangażowania i stażu
    - mierzenie kodu wagą lub linijką
    - możliwość bezpośredniej rywalizacji z Hindusami i Chińczykami

    Dołącz do nas już dziś! U nas pracują najlepsi, a nawet nasza
    konkurencja chciałaby pracować u nas!

    Aplikacje (CV + błagalny LM z uzasadnieniem dlaczego chcesz u NAS
    pracować) prosimy wysyłać na adres w ciągu 3 dni od ukazania się
    oferty:
    D...@g...com
    Zastrzegamy możliwość odpowiedzenia tylko na wybrane przez nas oferty!

    W stopce aplikacji prosimy umieścić:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn.
    29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)."

  • 2. Data: 2010-01-25 12:12:59
    Temat: Re: Programista .NET/Java/PHP
    Od: P <...@w...spam.pl>

    Pracodawca ZPolski wrote:
    > Firma "Dynamiczna firma" światowy lider w swojej branży poszukuje
    > odpowiedniego kandydata na stanowisko:

    Zainteresowany pracą u dobrego pracodawcy ośmielam się aplikować u państwa.

    Mam 17 lat doświadczenia zawodowego, aktualnie jestem na 4 roku studiów.
    Oczywiście zaocznych by nie kolidowało to z pracą zawodową.

    Jestem odporny na stres, wrednych kierowników, niekompetentną kadrę
    zarządzającą, nierealne wymagania.

    Mam bardzo analityczny podejście do pracy, potrafię nie tylko wykonać
    wszystkie polecenia zwierzchników, także te nigdy nie wydane, ale także
    domyślić się co kierownik miał na myśli.

    Dlatego też jestem zainteresowany dziesięcio-stopniowym procesem
    rekrutacji, pod koniec którego dopiero dowiem się czy jestem
    zainteresowany postawionym zakresem obowiązków i płacą.

    Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych,
    wysyłanie śmieci reklamowych, pogardliwe traktowanie oraz
    dowartościowywanie się samym procesem rekrutacji takich nędznych
    pracowników. Jestem świadom, że takiej firmie jak Wasza wszystko wolno.

    Uniżenie proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej marnej aplikacji.

    --
    pzdr

  • 3. Data: 2010-01-25 13:56:37
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Zainteresowany pracą u dobrego pracodawcy ośmielam się aplikować u państwa.

    i już odpadłeś, bo aplikuje się na email, a było tak blisko :)

  • 4. Data: 2010-01-25 14:07:36
    Od: P <...@w...spam.pl>

    gardziej wrote:
    > i już odpadłeś, bo aplikuje się na email, a było tak blisko :)

    O kurka, rzeczywiście. A już miałem nadzieję na świetną posadę.
    Słyszałem na mieście, że dają służbowy mail i kubek z logo firmy.

    --
    pzdr

  • 5. Data: 2010-01-25 17:33:52
    Temat: KOBIETA DO ZARZĄDZANIA WC/UBIKACJE/TOALETY
    Od: nadir <n...@h...org>

    W podobnym tonie.:)
    http://otopraca.pl/oferty_pracy/pokaz_oferte/6054691
    17

  • 6. Data: 2010-01-25 18:22:44
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > O kurka, rzeczywiście. A już miałem nadzieję na świetną posadę. Słyszałem na
    > mieście, że dają służbowy mail i kubek z logo firmy.

    jak sie dogadasz to być może także dostaniesz numer gg i będziesz mógł go używać
    prywatnie!

  • 7. Data: 2010-01-25 18:41:46
    Od: P <...@w...spam.pl>

    gardziej wrote:
    > jak sie dogadasz to być może także dostaniesz numer gg i będziesz mógł
    > go używać prywatnie!

    GG już mam od poprzedniego pracodawcy. Dostałem jako pracownik roku.
    Cała firma zazdrościła.

    --
    pzdr

  • 8. Data: 2010-01-27 14:05:12
    Temat: Re: KOBIETA DO ZARZĄDZANIA WC/UBIKACJE/TOALETY
    Od: "tumek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości grup
    > W podobnym tonie.:)
    > http://otopraca.pl/oferty_pracy/pokaz_oferte/6054691
    17

    takie ogloszenia mnie rozwalaja , szczegolnie wymagania

    - preferowane kobiety o masywnej budowie ;-)

    w innym przeczytalem

    mile widziany ambitny materialista .....

    koniec swiata jak to mowia.....

    tumek

  • 9. Data: 2010-01-27 16:56:54
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "tumek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - preferowane kobiety o masywnej budowie ;-)
    > w innym przeczytalem
    > mile widziany ambitny materialista .....

    Skąd wiesz, może zaszła pomyłka i zamiast w rubryce "towarzyskie-matrymonialne",
    zamieścili ogłoszenie w dziale "praca".
    To miałoby ręce i nogi.