PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Programista MS-SQL, VS.Net \ Warszawa\ część etatu

  • 1. Data: 2009-12-21 11:43:05
    Temat: Programista MS-SQL, VS.Net \ Warszawa\ część etatu
    Od: PS <p...@g...com>

    Firma branży finansowej poszukuje studenta 1-4 roku studiów
    informatycznych (lub pokrewnych) gotowego do realizowania prac
    programistycznych.

    Zakres obowiązków:
    - tworzenie webowych aplikacji bazodanowych w oparciu o technologię
    Microsoft (MS-SQL, VS.Net),
    - docelowo opieka nad obecnymi systemami Spółki we współpracy z
    obecnym zespołem IT (analiza, prowadzenie projektów).

    Wymagania:
    - podstawowa znajomość technologii Visual Studio .net,
    - znajomość teorii relacyjnych baz danych,
    - podstawowa znajomość silników baz danych opartych o MS SQL Server
    - gotowość do intensywnej nauki,
    - znajomość języka angielskiego pozwalająca w biegły sposób posługiwać
    się dokumentacją techniczną,

    Kandydatom oferujemy:
    - możliwość rozwoju zawodowego,
    - dostęp do najnowszych technologii,
    - praca w miłym, ambitnym zespole,
    - w pierwszym okresie zlecenia prostych prac programistycznych;
    docelowo w perspektywie 3-6 miesięcy stała współpraca w zakresie 15-30
    godz./tydz. (do uzgodnienia)

    Zainteresowane osoby prosimy o przysyłanie zgłoszeń zawierających CV
    na adres e-mail: P...@g...com.

    W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych
    Osobowych Dz.Ust.nr 133 poz.883/..