PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista - Kraków

  • 1. Data: 2004-06-25 10:10:13
    Temat: Programista - Kraków
    Od: Paweł Miłoch <w...@i...pl>

    Nazywam się Paweł Miłoch, jestem studentem V roku
    Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki na kierunku Informatyka
    o specjalności Informatyka Stosowana Politechniki Częstochowskiej
    - planowany termin obrony - wrzesień, temat pracy magisterskiej: "Projekt układu
    wykonawczego oraz oprogramowania sterującego do generacji trajektorii ruchu
    manipulatora".
    pracą w Krakowie w charakterze:
    - programisty:
    - znajomość języków: C++, JAVA, SQL, PL SQL, HTML, PASCAL,
    ASSEMBLER x86
    - znajomość pakietów: Borland C++ 3.0-5.0, Borland C++ Builder
    1.0-5.0 Client/Server Suite, Borland Delphi 1.0-6.0
    Adobe PhotoShop 7.0, MS Office 95-2003 (Word,
    Excel, PowerPoint, Visio), Borland JBuilder Enterprise,
    Ideas 9.0, AutoCad 2000, AutoLisp, NusCas
    - znajomość baz danych: Oracle8i, MySQL
    - znajomość języka modelowania: UML (Unified Modeling Language)
    - znajomość bibliotek: BDE(Borland Database Engine), VCL (Visual
    Component Library)
    - znajomość systemów operacyjnych: MS Windows 3.xx - XP, Linux
    (podstawy)
    - znajomość zagadnien praktycznego zastosowania informatyki z
    zakresu:
    > robotyki - symulacja, oprogramowanie, podstawy konstrukcji
    > podstawy elektroniki cyfrowej
    > podstawy obsługi mikrokontrolerów
    > metody elementów skończonych do symulacji rozkładu
    temperatur,
    naprężeń, przemieszczeń i odkształceń w ciałach stałych
    > znajomość grafiki 3D (autorski, obiektowy silnik graficzny
    zaimplementowany w środowisku Borland C++ 3.0,
    podstawy OpenGL, DirectX)
    Dodatkowe atuty:
    - znajomość języka angialskiego na poziomie dokumantacji technicznej
    - prawo jazdy (kat. B)
    - uregulowany stosunek do służby wojskowej

    Kontakt:
    email: w...@i...pl
    tel.: 601-087-678