PracaGrupypl.praca.oferowanaProgramista Java - Poznań (DAW/01/JA)

  • 1. Data: 2005-10-09 22:13:39
    Temat: Programista Java - Poznań (DAW/01/JA)
    Od: m...@g...com

    Doradztwo Gospodarcze DGA SA jest czołową polską firmą
    konsultingową. Od 15 lat obszarem naszych działań jest wprowadzenie
    zmian w przedsiębiorstwach, instytucjach, urzędach, jednostkach
    badawczo-rozwojowych. Jesteśmy jedyną notowaną na GPW spółką
    konsultingową. Od kilkunastu lat z sukcesem doradzamy największym
    przedsiębiorstwom.

    Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

    PROGRAMISTA JAVA (nr ref. DAW/01/JA)

    Wymagania:

    - Bardzo dobrej znajomości technologii Java
    - Dobrej znajomości zagadnień związanych z aplikacjami internetowymi
    - Znajomości języka angielskiego
    - Wyższego wykształcenia o profilu informatycznym

    Mile widziane:

    - Znajomość zagadnień Inżynierii Oprogramowania
    - Znajomość technologii J2EE
    - Znajomość Java Frameworks
    - Znajomość innych języków programowania (.NET, Delphi, PHP)
    - Kreatywność i odpowiedzialność

    Oferujemy:

    - Rozwijającą pracę w młodym, dynamicznym zespole
    - Dostęp do nowoczesnych narzędzi programistycznych
    - Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w
    certyfikowanych szkoleniach
    - Motywacyjny system wynagrodzeń

    Forma zatrudnienia:
    - pełen etat
    - umowa o pracę lub własna działalność gospodarcza

    Oferty: CV + list motywacyjny (z dołączoną klauzulą: Wyrażam
    zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie
    pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. "O
    ochronie danych osobowych", Dz. U. nr 133, poz. 883) prosimy przesłać
    na adres:

    Doradztwo Gospodarcze DGA S.A.
    ul. Towarowa 35
    61-028 Poznań