PracaGrupypl.praca.szukana › Programista Java/JEE, Warszawa

  • 1. Data: 2009-12-23 16:19:14
    Temat: Programista Java/JEE, Warszawa
    Od: Programista Java/JEE <p...@g...com>

    Programista Java/JEE szuka pracy w Warszawie od lutego 2009 (początek
    lutego, lub nieco później).

    certyfikaty: SCJA, SCJP6, niebawem SCWCD (przygotowuję się, może zdąrzę
    do lutego ;)

    - w Javie/JEE doświadczenia zawodowego nie mam, ale kiedyś trzeba je
    nabyć :)
    - kilka lat doświadczenia programistycznego m.in. python, php, ruby
    - student drugiego roku informatyki (zaocznie, nie koliduje z pracą
    zawodową)
    - na studiach z przedmiotów programistycznych i pokrewnych (jak związane
    z zarządzaniem bazami danych) najwyższe noty 5.0
    - doświadczenie w projektach Javowych na studiach
    - znajomość narzędzi wdrożeniowych i narzędziowych: Ant, Maven, Subvetion
    - pewna praktyczna (nie tylko teoretyczna) znajomość frameworków Spring
    i Hibernate

    Zamierzam przeprowadzkę do Warszawy z innego miasta, więc jestem
    zainteresowany wcześniejszym nawiązaniem kontaktu, do którego zachęcam
    --
    pozdrawiam
    kontakt: p...@g...com