PracaGrupypl.praca.oferowanaProgramista JD Edwards

  • 1. Data: 2011-09-23 12:37:35
    Temat: Programista JD Edwards
    Od: "SMT Software S.A." <p...@s...com>

    SMT Software S.A. to innowacyjny software house działający na rynku od
    2002 roku. Specjalizujemy się w aplikacjach dedykowanych, rozwiązaniach
    mobilnych, systemach GIS, portalach internetowych i outsourcingu IT.
    Zatrudniamy ponad 200 specjalistów w oddziałach na terenie kraju i za
    granicą. Nasza siła i konkurencyjność oparta jest na wiedzy,
    doświadczeniu, jakości oraz partnerskich relacjach.
    W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydata na
    stanowisko:

    Programista JD Edwards
    Nr ref.: JDE/WAW/0911/GU
    Miejsce pracy: Warszawa

    Obowiązki:
     Rozwój oprogramowania w JD Edwards;
     Tworzenie testów jednostkowych i wydajnościowych opracowanych
    rozwiązań;
     Tworzenie dokumentacji technicznej
     Ścisła współpraca z projektantami i analitykami

    Wymagania:
     Doświadczenie w implementacji rozwiązań JD Edwards
     Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
     Bardzo dobra znajomość bazy danych RDBMS Oracle
     Dobra znajomość branży finansowej
     Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie
    dokumentacji technicznej
     Znajomość systemu HFM

    Oferujemy:
     Atrakcyjne warunki finansowe
     Stały rozwój kwalifikacji zawodowych
     Możliwość pracy z najnowszymi technologiami
     Stabilną pracę wśród profesjonalistów
     Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole
     Bogaty pakiet socjalny

    Sposób aplikowania na stanowisko:
    Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania CV z numerem
    referencyjnym w tytule wiadomości na adres: p...@s...com.

    Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SMT Software
    S.A., zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na
    przetwarzanie ich w przyszłości dla celów związanych z procesem
    rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że
    zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie
    ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.
    U.02.101.926.j.t.).