PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista JAVA, PERL. Warszawa. Szukam sensownej pracy.

  • 1. Data: 2006-02-26 18:51:09
    Temat: Programista JAVA, PERL. Warszawa. Szukam sensownej pracy.
    Od: "ij" <i...@n...pl>

    Warszawa, 26 luty 2006.

    Witam,

    Jestem programistą od wielu lat,
    Mam zróżnicowane doświadczenie zawodowe, wiem na czym polega porządna robota
    i rozumiem, że musi przynieść korzyść pracodawcy.

    Preferuję język programowania JAVA (w tym SWING), oczywiście do Internetu:
    JSP, servlet, applet. J2EE.
    Chętnie używam PERL. Umiem sporo w JavaScript i DHTML.
    Co więcej: potrafię sensownie zaprojektować i oprogramować bazę danych. Jako
    ciekawostkę podam, że mam kilkuletnie doświadczenie zawodowe programowania w
    języku COBOL. Sporo czasu poświęciłem, na MS-Access i VBA (bez entuzjazmu, ale
    podejedźmy do tego pragmatycznie: to jest rozpowszechnione i umiejętność ta
    bywa przydatne).
    Bez problemu piszę i czytam dokumentację do oprogramowania w języku
    angielskim. Mam pozytywne doświadczenia współpracy z firmą z zagranicy.

    Szukam sensownej pracy. Preferuję dłuższą współpracę.
    Mam zlecenia (głównie umowa o dzieło). Preferuję jednak stabilną,
    długotrwałą współpracę, lub zatrudnienie.
    Nie interesują mnie "pieniądze do ręki" i tandetne chałtury ... szczególnie
    PHP i temu podobne.

    Czasowo mam uprawnienia rencisty. Akceptuję fakt, iż po podjęciu pracy renta
    zostanie zredukowana (ale uprawnienia zostaną).
    Chętnym okiem patrzę na pracę w niepełnym wymiarze godzin - na przykład pół
    etatu.

    CV (w języku polskim i angielskim) oraz inne szczegóły (opisy prac,
    referencje) wysyłam na adresy zainteresowanych pracodawców.
    Mieszkam w Warszawie.

    Aha, no i jeszcze jedno: brak nałogów, nie palę, nie piję ...

    Pozdrawiam

    Igor Janicki i...@n...pl

    P.S. Nie wysyłam CV na anonimowe adresy email.
    Nie kupuję żadnych medykamentów przez Internet,
    Nie interesują mnie recepty na wzbogacenie i inne podobne bzdury.
    Proszę o nie przysyłanie tego typu propozycji. Szkoda Internetu.

    i...@n...pl
    GSM: 0-601-281896