PracaGrupypl.praca.oferowana › Programista JAVA

  • 1. Data: 2010-05-14 09:57:16
    Temat: Programista JAVA
    Od: "SMT Software S.A. " <p...@s...com>

    SMT Software S.A. to spółka świadcząca szeroko zakrojone usługi
    programistyczne dla sektora telekomunikacyjnego, finansowego,
    publicznego oraz medialnego. Działamy na rynku usług IT od 2001 roku w 3
    oddziałach na terenie kraju: w Warszawie, Wrocławiu i w Gliwicach,
    obsługując zarówno polskich, jak i zagranicznych klientów. Posiadamy
    najwyższy, złoty poziom certyfikacji Microsoft oraz jesteśmy
    technologicznym partnerem firmy ORACLE.

    W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

    Programista JAVA

    Miejsce pracy: Irlandia
    Nr ref: JAVA/IRE/0510/GU

    Osoby zatrudnione będą odpowiedzialne za:
    &#8226; Tworzenie oprogramowania przy współpracy z zespołem programistów;
    &#8226; Weryfikację kodu i wymagań funkcjonalnych;
    &#8226; Ścisłą współpracę z zespołami w zakresie rozwiązywania problemów
    biznesowych;
    &#8226; Komunikację z klientem w zakresie analizy wymagań biznesowych.

    Idealni kandydaci to osoby posiadające:
    &#8226; Wykształcenie informatyczne lub pokrewne;
    &#8226; Minimum 3 lata doświadczenia w tworzeniu oprogramowania w technologii
    JAVA/J2EE;
    &#8226; Doświadczenie w pracy z następującymi technologiami: Hibernate,
    Spring, SQL, JMS, WebServices i WebSphere;
    &#8226; Zdolność do umiejętnego rozporządzania czasem pracy;
    &#8226; Wysokie kompetencje interpersonalne przydatne w komunikacji z klientem.

    Dodatkowymi atutami będą:
    &#8226; Znajomość: Struts, MVC, JSP, EJB, XML, XSL, JUnit, Eclipse, Maven,
    Weblogic, JBoss, Tomcat i Apache.
    &#8226; Znajomość SEPA
    &#8226; Doświadczenie w pracy z metodyką SCRUM
    &#8226; Znajomość technologii IMB Mainframe &#8211; z/OS

    Oferujemy:
    &#8226; Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
    oraz zaangażowania;
    &#8226; Możliwość uczestniczenia w interesujących, rozwojowych projektach w
    różnych technologiach i w różnych branżach;
    &#8226; Stałą pracę opartą na jasnych zasadach;
    &#8226; Świetną atmosferę pracy;
    &#8226; Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z numerem referencyjnym w
    tytule maila na adres:

    p...@s...com
    http://www.smtsoftware.com

    Prosimy o załączenie w CV następującego oświadczenia: Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie
    dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów
    związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i
    oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi
    na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (Dz. U.02.101.926.j.t.).