PracaGrupypl.praca.szukana › ### Programista, Informatyk, Szkoleniowiec, Serwisant ### - poszukuje stałej pracy [ Warszawa, okolice Częstochowy, Kraków, Łódź]

  • 1. Data: 2004-05-09 16:06:52
    Temat: ### Programista, Informatyk, Szkoleniowiec, Serwisant ### - poszukuje stałej pracy [ Warszawa, okolice Częstochowy, Kraków, Łódź]
    Od: "# Mariusz Gonera #" <m...@p...onet.pl>

    Dzień Dobry

    Nazywam się Mariusz Gonera.

    Jestem studentem V roku informatyki Politechniki Częstochowskiej o
    specjalności inżynieria oprogramowania i systemy informatyczne.
    //**************************************************
    *****************//
    Szukam stałej pracy w WARSZAWIE lub na Śląsku w okolicach Katowic i
    Częstochowy. Odpowiem także na oferty z Łodzi i Piotrkowa Trybunalskiego.
    //**************************************************
    *****************//
    Przyjmę stałą pracę, związaną z moim zawodem, w charakterze:
    * informatyka
    * programisty
    * serwisanta sprzętu komputerowego i szkoleniowca w zakresie obsługi
    oprogramowania
    //**************************************************
    *****************//
    Posiadam doświadczenie w tworzeniu oprogramowania bazodanowego z
    wykorzystaniem baz danych firm Oracle oraz serwerów baz danych należących
    do Borland Database Engine, takich jak: PARADOX, dBASE, INFORMIX.
    Tworzyłem oprogramowanie, mogące wspomagać działalność niewielkiej
    instytucji bankowej (w języku Java, z wykorzystaniem Oracle 8i), oraz
    system ewidencji, analizy i wstępnej optymalizacji budżetu domowego
    dowolnie zamożnej rodziny (język C++, pakiet Borland Delphi i Borland
    Builder, bazy danych Paradox).

    Dodatkowo jestem i przez wszystkie lata studiów byłem, w czołówce
    najlepszych studentów na roku. Obecnie zajmuję drugie miejsce na roku.
    Mam doświadczenie w zarzadzaniu kilkuosobową grupą osób - jestem v-ce
    prezesem koła informatycznego.
    Moim dodatkowym atutem są także studia pedagogiczne (pedagogika
    przedmiotów technicznych i informatycznych), które dają duże podstawy
    psychologiczne i metodyczne do prowadzenia szkoleń, prezentacji i
    pomagają rozwiązywać problemy interpresonalne.

    Moje wiadomości i umiejętności:
    ___

    - Język angielski na poziomie konwersacyjnym, umożliwiający mi rozumienie
    specjalistycznych dokumentacji technicznych
    - prawo jazdy kategorii B
    - wykształcenie pedagogiczne na poziomie magisterium
    Języki programowania:
    - C, C++, JAVA, SQL, PL SQL, HTML , PASCAL,
    Pakiety programistyczne:
    - Borland C++ Builder 1.0-5.0 ,
    - Borland Delphi 1.0-6.0,
    - Borland JBuilder Enterprise,
    - Oracle Forms Developer
    - Corel Draw i Corel Photopaint,
    - MS Office 95-2003 (Word, Excel, PowerPoint, Visio) (profesjonalnie),
    Bazy danych:
    - Oracle 8i,
    - Paradox,
    - dBase,
    Modelowanie obiektowe:
    - UML (Unified Modeling Language)
    - wykorzystywałem różnorakie oprogramowanie typu CASE, np.:
    VisualUML, Rational Rose, Posejdon for UML
    Biblioteki:
    - BDE (Borland Database Engine),
    - VCL (Visual Component Library),
    - J2SDK (Java 2 Platform Standard Edition),
    - QT Trolltech (Windows, Linux) (średniozaawansowane)
    Systemy operacyjne:
    - MS Windows 3.xx - XP,
    - Linux (Mandrake i Debian)

    Praca naukowa
    Moje podstawowe zainteresowania związane są z zastosowaniem interwałowych i
    roz-myto interwałowych metod liniowych (i nieliniowych) do problemów
    analizy, optymali-zacji i podejmowania decyzji w różnorakich dziedzinach, w
    warunkach niepewności pa-rametrów. Dodatkowo podczas studiów zainteresowałem
    się logiką i arytmetyką inter-wałową oraz rozmytą. Efektem tych
    zainteresowań jest praca badawczo-naukowa od 2002 roku (trzeci rok studiów)
    pod opieką prof. dr hab. mgr inż. Ludmiły Dymowej nad liniowymi i
    nieliniowymi problemami w warunkach niepewności. W swojej pracy zajmuje się
    opracowaniem metody oraz stworzeniem oprogramowania rozwiązującego
    wspo-mniane problemy, w sytuacji gdy wszystkie parametry mają postać
    interwałową lub rozmyto-interwałową. Ponadto interesują mnie równoległe
    realizacje sekwencyjnych in-terwałowych i rozmytych metod liniowych i
    nieliniowych.
    Podczas tej współpracy powstały następujące artykuły:

    1. Mariusz Gonera, Ludmiła Dymowa, Paweł Sewastianow, Instytut
    Informatyki Teoretycznej i Stosowanej, Politechnika Częstochowska, ul.
    Dąbrowskiego, 73, 42-200 Częstochowa, "Pierwiastki rozmyte równań
    przedziałowych.", Informatyka Teoretyczna i Stosowana, Nr. 4, R. 3, 2003, s.
    197-204.

    2. Mariusz Gonera, "Rozmyte Wartości Wielkości Produkcji I Interwałowe
    Wartości Kosztów W Analizie Wejścia - Wyjścia", Informatyka Teoretyczna i
    Stosowana, Nr. 5, R. 4, 2004, (Przyjęto do druku).

    3. Ludmiła Dymowa, Mariusz Gonera, "Metoda rozwiązywania układów równań
    liniowych z parametrami interwałowymi i przykłady jej zastosowań". Materiały
    III Seminarium: "Metody matematyczne, ekonomiczne i informatyczne w
    finansach i ubezpieczeniach", Częstochowa 20 listopad 2003(przyjęte do
    druku).

    4. L. DYMOVA, M. GONERA, P. SEWASTIANOW, R. WYRZYKOWSKI, "New method
    for interval extension of Lontief's input-output model with use of parallel
    programming" , International Conference on Fuzzy Sets and Soft Computing in
    Economics and Finance, FSSCEF 2004, June 17-20, 2004, St. Petersburg, Russia

    Przez dość długi okres czasu (pół roku) pracowałem także na serwisie
    komputerowym, potrafię więc składać i serwisować komputery PC oraz
    sprzęt komputerowy, diagnozować usterki i je eliminować, doradzać
    w sprawie zakupów.
    Potrafię administować wszystkimi systemami operacyjnymi firmy Microsoft
    i systemami Mandrake i Debian (średniozaawansowanie) Linux'a.
    Jestem sumienny, rzetelny i bardzo szybko uczę się nowych technologii
    informatycznych.

    Podejmę stałą pracę związaną z moim zawodem.

    Proszę o kontakt pod jednym z adresów m...@o...pl ,
    m...@o...pl , m...@p...onet.pl
    telefonicznie:
    (034) 325 19 22 , (034) 329-71-72 , (+48) 692-538-520

    Zainteresowanym prześlę CV oraz list motywacyjny.

    Pozdrawiam

    Mariusz Gonera