PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista Delphi / specjalista SMS gateway/callcenter...

  • 1. Data: 2002-11-12 18:44:39
    Temat: Programista Delphi / specjalista SMS gateway/callcenter...
    Od: "Joogi" <N...@w...pl>

    Witam!

    Jestem doświadczonym programistą Delphi z Wrocławia.
    Na co dzień pracuję w dużym międzynarodowym holdingu.
    Dodatkowo jestem autorem komercyjnego pakietu oprogramowania -
    http://www.smsconnection.prv.pl
    Specjalizuję się w oprogramowywaniu współpracy PC <-> GSM (SMS, GPRS ...)
    Wdrażam się również w aplikacje Java dla telefonów komórkowych i PalmOS

    Posiadam własny sprzęt oraz Delphi Development License.
    Mogę wystawić fakturę VAT na usługi.

    Podejmę współpracę jako programista, na stałe lub na zlecenie z poważną
    firmą dowolnej branży.
    Poszukuję również firmy chcącej zainwestować w produkt (możliwe odsprzedanie
    praw autorskich do pakietu).

    email : j...@w...pl

    --
    Joogi