PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista Delphi - programy na zlecenie, doświadczenie

  • 1. Data: 2007-12-27 19:41:26
    Temat: Programista Delphi - programy na zlecenie, doświadczenie
    Od: Slawek <s...@w...pl>

    Jestem absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych
    Politechniki Warszawskiej. Od 5 lat pracuję jako programista Delphi,
    posiadam także duże doświadczenie w pisaniu programów zarówna dla dużych
    instytucji jak i małych firm oraz osób prywatnych.
    Podejmę się zarówno stworzenia nowych programów jak i rozbudowy,
    przeróbki już istniejących. Tworzę programy bazodanowe (dowolny serwer
    bazodanowy, SQL), sieciowe, przetwarzające grafikę komputerową, systemy
    finansowo-księgowe, posiadam doświadczenie i wiedzę z zakresu systemów
    ERP oraz programów wspomagających i automatyzujących skład DTP
    (współpraca z QuarkXPress, InDesign).
    Chętnym prześlę spis programów które wykonałem i szczegółowe informacje
    na maila. Mieszkam w Warszawie, ale istnieje możliwość dojazdu do
    dowolnego miasta.
    Proszę pisać na adres s...@w...pl (proszę usunąć _anty_spam
    z adresu)