PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista Delphi,PHP,SQL Systemy baz danych aplikacje sieciowe

  • 1. Data: 2004-05-04 21:54:38
    Temat: Programista Delphi,PHP,SQL Systemy baz danych aplikacje sieciowe
    Od: "_-= KAMIL =-_" <n...@g...pl>

    Witam.
    Poszukuje pracy jako programista, analityk lub w pokrewnych zawodach.
    Programuje w następujących językach (biegle) i dla wymienionych platform baz
    danych.
    Delphi, PHP, SQL. DB: MySQL, MSSQL, Oracle, Firebird, Interbase, Paradox...

    Programowaniem zajmuje się od 1997 roku. Od 1999 tworze aplikacje komercyjne
    w Delphi oraz PHP.
    Pisze aplikacje bazodanowe zarówno jednostanowiskowe jak i wielostanowiskowe
    w oparciu o architekturę wielowarstwową.
    Moje dotychczasowe doświadczenia zawodowe obejmują:
    -Analizę potrzeb klienta
    -Tworzenie projektu aplikacji (ERD i DFD)
    -Kierowanie grupą programistów
    -Programowanie aplikacji
    -Kodowanie dynamicznych interfejsów na potrzeby WWW( PHP)
    -Wdrażanie systemów informatycznych
    -Opieka techniczna nad klientem

    Zapraszam równiez do zapoznania się z wykonanymi przeze mnie programami, ich
    opis dostepny jest na stronie:

    http://www.kambit.pl/kamil/kamil_swietczak.pdf

    Pracę podejmę najchetniej w formie umowa o dzieło - zdalna.
    Jeśli na "dobrych warunkach" - czytaj uczciwych to na stałe - możliwość
    zmiany miejsca zamieszkania.
    inż. Kamil Świetczak
    k...@g...pl
    gsm +48 504 240 474