PracaGrupypl.praca.oferowanaProgramista Delphi + Oracle - Hiszpania lub praca zdalna

  • 1. Data: 2002-10-29 13:45:32
    Temat: Programista Delphi + Oracle - Hiszpania lub praca zdalna
    Od: Roman Sąsiada <r...@c...com.pl>

    Witam!
    Na prośbę znajomego:
    Poszukiwana osoba z dobrą znajomością Delphi i Oracle. Zadanie:
    napisanie systemu obsługującego od strony logistycznej zarządzanie
    ekipami jeżdżącymi po kraju. Z przekazanych mi informacji wynika, że
    system będzie musiał współpracować z komuterowymi atlasami, nadajnikami
    GPS, obsługiwać wysyłanie i otrzymywanie SMSsów z telefonów komórkowych.
    Prawdopodobnie będzie konieczny wyjazd do siedziby firmy (Hiszpania).
    Dodatkowe, aczkolwiek niekonieczne wymagania - chociać niewielka
    znajomość hiszpańskiego.
    Osoby zainteresowane proszę o przesłanie krótkiego info z namiarami na
    mój adres, skontaktuje się i konkretnie rozmawiać będzie już znajomy.

    Pozdrawiać
    --
    Roman Sąsiada
    k...@p...onet.pl http://katoda.republika.pl