PracaGrupypl.praca.szukana › Programista Delphi,C++.PHP,HTML,Clipper,VB

  • 1. Data: 2003-12-02 13:58:47
    Temat: Programista Delphi,C++.PHP,HTML,Clipper,VB
    Od: j...@n...com.pl (Jarosław Zielewski)

    Witam serdecznie
    Od 8 lat jestem programistą. Piszę głównie aplikacje bazodanowe w
    Delphi,C++,Cliiper z wykorzystaniem
    MSSQL,Interbase,MySQL,PostgreSQL.
    Obecnie poszukuję pracy w okolicach Bielska Białej.
    Mad muże doświadczenie w tworzeniu aplikacji dyspozytorskich i
    wspomgających podejmowanie decyzji dla służb ratowniczych.
    Stworzyłem systemy obsługi urządzeń wykonawczych (centrale
    telefoniczne, sterowniki przemysłowe, systemy kasowe, terminale
    statusów, GPS,systemy transmisji danych)
    Ponadto zaprojektowałem i wykonałem szereg aplikacji do obsługi firm
    (magazyny,fakturowanie, kadry,płace) i analiz danych zewnętrznych.
    Na swoim koncie posiadam również aplikacje GIS (Intergraph,
    TatukGIS).
    Zajmuje sie również tworzeniem stron WWW z wykorzystaniem PHP i
    JavaScript.
    Posiadam umiejętnośc administracji serwerami Novell 4.x i 5.x
    Win2000/XP oraz Linux.
    Nie jest mi obce projektowanie i wykonywanie instalacji okablowania
    strukturalnego oraz systemów cctv.

    Jestem osobą dyspozycyjną, posiadam prawo jazdy (kat. B).

    Poszukuję pracy satłej lub zleceń na wykonanie systemów.

    --
    Pozdrowienia,
    Jarosław Zielewski mailto:j...@n...com.pl

    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana