PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista Delphi

  • 1. Data: 2003-07-29 18:16:48
    Temat: Programista Delphi
    Od: "Jacek" <t...@W...pl>

    Bieła znajomość programowania w języku DELPHI, PASCAL, SQL,
    bardzo dobra znajomość MySql, MsSql, PHP, HTML, Java Script,
    dodatkowo znajomość języków VB, C++, ASP.
    Bardzo dobra znajomość platform WINDOWS (wszystkie typy) oraz dobra LINUX.

    Programistyka zajmuję sie już ponad 8 lat, na swoim koncie mam kilkanaście
    aplikacji typu: bazo-danowe, graficzne, typowo obliczeniowe, w tym 6 potężnich.
    Oprogramowanie wykonuje tylko na zlecenia, a wśród wykonanych są aplikacje dla
    szkół, firm dudowlanych oraz banku.

    Szukam pracy ztałej na terenie Warszawy, bądź zleconej z terenu całego kraju.
    Moje osiagnięcia mogę udokumentować.

    Proszę o propozycję na adres
    j...@p...interia.pl