PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista DelphiProgramista Delphi
    From: p...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Programista Delphi
    Date: Fri, 4 Jul 2008 13:27:31 -0700 (PDT)

    Witam!

    Mam 24 lata, jestem ambitny i chętnie nauczę się czegoś nowego :)

    Posiadam ponad 2 letnie doświadczenie w programowaniu w środowisku
    Delphi 5,7 oraz (od niedawna) Turbo Delphi. Dodatkowo używałem i
    używam kontrolek DevExpressowych, GExperta oraz Fast Reporta.
    Tworzyłem głównie programy narzędziowe i bazodanowe.
    Z narzędziowych przykładem byłby komponent sczytujący dane z kolektora
    danych lub dll'ka programująca karty do zamków elektronicznych
    (oczywiście to tylko przykłady, a było tego dużo więcej).
    Do baz danych na początku używałem Interbase, potem Firebirda 1.5
    (potem 2.0). Teraz używam tylko MS SQL Express 2005. Posiadam również
    certyfikat Microsoftu na temat przyspieszania i optymalizacji zapytań
    SQL.
    Na początku ( swej krótkiej kariery :) pomagałem tworzyć
    oprogramowanie do obsługi skanerów kości (standard DICOM). Potem
    stworzyłem program do obsługi pralni chemicznej. Później pracowałem
    nad oprogramowaniem z branży gastronomicznej i hotelarskiej.

    Teraz tworzę program do zarządzania siecią komputerową wraz z
    magazynem, księgowością i modułem do zarządzania HR.

    Bez nałogów, punktualny, ze zdolnością logicznego myślenia ( czego
    ostatnio pracodawcy najbardziej poszukują :). Chętnie i szybko się
    uczę ( a najchętniej nowych technologii ). Raczej niechętnie
    nastawiony jestem na zmianę języka programowania, bo Delphi jest
    super :)

    Mieszkam w okolicach Wielunia, ale do pracy będę chętnie dojeżdżać
    (max 100 km w jedną stronę).

    Zainteresowanych moim CV proszę o kontakt:
    paweltymura_niepisztego_@_tegoteznie_op.pl