PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista ! Darmo !

  • 1. Data: 2002-08-06 05:57:29
    Temat: Programista ! Darmo !
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Poszukuję konkretnych zleceń i zadań do wykonania. Pracuję zawodowo programując
    w Delphi, ale również znam Jave i C++. Zastrzegam, że nie mam ogromnych
    osiągnięć i doświadczenia, dlatego chcę rozwijać się w tym kierunku. Do tej
    pory pracowałem głównie przy projektach biznesowych, nie mówiąc o pomniejszych
    programach, które pisze każdy uczący się programista.
    Przyjmę chętnie każde zadania, które mogę wykonać zdalnie i dzięki którym mogę
    się uczyć. Posiadam stały dostęp do internetu i nie będę miał problemów z
    komunikacją zleceniodawcy.
    Jeżeli chodzi o sprawy finansowe to nie oczekuję pełnych odpłatności za
    wykonane programy, nie odrzucę też jakichkolwiek propozycji ale też wykonam za
    darmo programy, jak wspomniałem, które mogą dużo wnieść do mojego doświadczenia.

    Z poważaniem

    Bonifacy Krzyżyk
    m...@p...onet.pl