PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista C++ i baz danych

  • 1. Data: 2004-11-05 11:40:37
    Temat: Programista C++ i baz danych
    Od: Marcin Hoppe <m...@g...pl>

    Witam!

    Poszukuję pracy jako programista C++ i/lub SQL.

    Ze swojej strony oferuję:
    - dobrą znajomość standardowego C++ i związanych z nim technik
    programowania,
    - znajomość języka SQL,
    - dobrą znajomość języka angielskiego,
    - znajomość systemów z rodziny Windows i Unix od strony użytkownika,
    - znajomość CVS,
    - zaciętość w rozwiązywaniu trudnych problemów,
    - chęć do pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych umiejętności i
    poznawania nowych narzędzi, języków oraz bibliotek.

    Od pracodawcy oczekuję:
    - godziwego wynagrodzenia,
    - stabilnego zatrudnienia,
    - ciekawych projektów,
    - sympatycznej atmosfery w pracy.

    Najbardziej odpowiadałaby mi praca zdalna lub na terenie Trójmiasta.

    Moje CV jest dostępne w wersji on-line pod adresem
    http://hopson.touch.pl. Zainteresowanym chętnie prześlę życiorys i list
    motywacyjny.

    Zainteresowanych proszę o kontakt pocztą elektroniczną na adres
    m...@g...pl lub pod numerem telefonu (+48)600 646 829.

    --
    E-mail: m...@g...pl GG: 2222891
    CV: http://hopson.touch.pl