PracaGrupypl.praca.szukana › Programista C, PHP, SQL, XHTML, CSS, AJAX (JavaScript), Python, Bash - szukam zlecenia.

  • 1. Data: 2007-08-18 11:39:09
    Temat: Programista C, PHP, SQL, XHTML, CSS, AJAX (JavaScript), Python, Bash - szukam zlecenia.
    Od: "Paweł Bylina" <p...@o...pl>

    Podejmę się wykonania zlecenia, w którymś z poniższych języków programowania:

    C (CGI), PHP(4, 5, ADODB, Smarty), SQL (MySQL, PostgreSQL), (X)HTML, CSS, AJAX
    (preferowane jquery jako framework), Python (duże doświadczenie w programowaniu
    we frameworku Django), Bash.

    W razie potrzeby jestem w stanie przypomnieć sobie C++ (nie programowałem w nim
    od 1,5 roku).

    Posiadam duże doświadczenie w programowaniu PHP, C (Linux, w tym moduły kernela,
    a także odrobinę programowania rozproszonego i równoległego w środowiskach
    hetero i homogenicznych), JavaScript (AJAX - bazując na jquery - mogę pokazać
    filmik przedstawiający dynamizacje strony), Python (Django jako framework, ale
    także moduły zewnętrzne np. do parsowania XMLa, SMGLa itd.).

    Preferują C i Pythona.