PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista C# .NET - Katowice / KrakówProgramista C# .NET - Katowice / Kraków
  • Data: 2006-07-01 13:36:19
    Temat: Programista C# .NET - Katowice / Kraków
    Od: Jarek <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuję pracy na stanowisku programisty C# .NET. Jestem absolwentem
    III roku informatyki Uniwersytetu Śląskiego (licencjat - studia dzienne).

    Cechy i umiejętności:
    - cierpliwość, dokładność i terminowość
    - kreatywność i inicjatywa
    - gotowość do samodzielnej i stałej nauki
    - zdolność myślenia algorytmicznego i abstrakcyjnego
    - roczne doświadczenie w realizacji projektów internetowych
    - dobra znajomość programowania obiektowego
    - znajomość środowiska Microsoft .NET
    - znajomość baz danych MSSQL, MySQL, Sybase
    - znajomość języków programowania: C, C++, C#, VB, Delphi, PHP
    - dobra znajomość xHTML i CSS
    - dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca czytanie i pisanie
    dokumentacji

    Mam roczne doświadczenie w realicji projektów internetowych w języku PHP
    (ok. 15 projektów zrealizowanych) z wykorzystaniem baz danych MySQL i MS
    SQL. Nie zamierzam dłużej rozwijać się w tej dziedzinie (PHP umożliwia
    pracę jedynie przy niewielkich projektach) i chciałbym skupić się na
    środowisku Microsoft .NET (konkretnie język C# - w tym języku pisałem
    pracę licencjacką).

    Interesuje mnie także praca w technologii ASP.NET, która jest w pewnym
    stopniu związana z moim dotychczasowym doświadczeniem.

    Mieszkam w Jaworznie, ale pracę mogę podjąć zarówno w Krakowie
    (możliwość zamieszkania) i na Śląsku

    Zapraszam na moją stronę internetową:
    http://www.jd.host247.pl

    Kontakt: