PracaGrupypl.praca.szukana › Programista C/Delphi/administrator/Linux

  • 1. Data: 2003-01-25 21:03:40
    Temat: Programista C/Delphi/administrator/Linux
    Od: "Marzyciel" <m...@i...ath.cx>

    Witam

    Jestem absolwentem kierunku informatycznego. Oto rzeczy, których jestem w
    stanie się podjąć:
    # napiszę program, aplikacje w C (Linux, Windows),
    # zbuduję jakieś ciekawe urządzenie zewnętrzne, komunikujące się przez port
    RS232, lub równoległy i napiszę oprogramowanie w j. C, C++ zarówno pod Windę
    jak i pod Linuksa. Liczę tutaj na ciekawe propozycje, przy czym chętnie
    nawiążę współpracę z kimś kto czymś takim się zajmuje i potrzebuje wsparcia,
    # podejmę się napisania dowolnego skryptu shellowego dla Linuksa, w języku
    powłoki bądź w perlu,
    # Linuks: maskarada, dns, ftp, apache, samba, kernel, qmail, skrypty,
    # wykonam w Delphi dowolną aplikację, bazę danych itp,
    # Oracle: napiszę bazę danych, aplikacje klienckie itp,
    Interesuje mnie wszystko co wiąże się z Linuksem i chętnie podejmę się
    innych tematów, których nie wymieniłem powyżej.
    Z bardziej lub mniej poważnymi problemami zapraszam na priv.

    Pozdr.
    Keeper
    gg: 2342970

  • 2. Data: 2003-01-25 21:07:38