PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista C/C++/PHP/SQL, administracja Linux/*BSD

  • 1. Data: 2006-03-28 20:02:33
    Temat: Programista C/C++/PHP/SQL, administracja Linux/*BSD
    Od: Artur <p...@m...sygnaturka>

    Podejmę się:
    - napisania programów w C/C++ pod system Linux/Windows z wykorzystaniem
    wielu znanych bibliotek oraz własnych rozwiązań, oczywiście z
    wykorzystaniem sieci (TCP/IP, gniazda typu UNIX) i wielu bibliotek (Qt,
    QT3/4, GTK, libmysqlclient, sqlite itd.),
    - stron World Wide Web przy pomocy PHP w połączeniu z bazą danych
    MySQL/PostgreSQL z wykorzystaniem nowoczesnych technologi do tworzenia
    stron WWW jakim są XHTML wersja 1.0/1.1 i CSS v1/v2, AJAX.
    - administracją i konfiguracją serwerów Linux/*BSD.

    Mam duże doświadczenie jeżeli chodzi o wyżej wymienione zagadnienia.
    Mogę podesłać przykładowe programy/strony stworzone przeze mnie.
    Kontakt mną: (mail w stopce) lub GG #4474444 (zazwyczaj
    niewidoczny).

    --
    Pozdrawiam,
    Artur

    (artur [kropka] zabronski [malpa] gmail [kropka] com)