PracaGrupypl.praca.szukana › Programista C/C++/PHP/MySQL/PostgreSQL

  • 1. Data: 2004-11-10 18:38:09
    Temat: Programista C/C++/PHP/MySQL/PostgreSQL
    Od: Artur Zabroński <a...@o...ath.cx>

    Podejmę się napisania:
    - programów w C/C++ pod system Linux/Windows (lepsza znajomośc Linuksa)
    z wykorzystaniem wielu znanych bibliotek oraz swoich rozwiązań,
    - stron World Wide Web przy pomocy PHP w połączeniu z bazą danych
    MySQL/PostgreSQL z wykorzystaniem nowoczesnych technologi do tworzenia
    stron WWW jakim jest XHTML wersja 1.0/1.1 i CSS v1/v2 (gwarantowana
    pełna zgodność ze specifykacjami W3C). Mam duże doświadczenie jeżeli
    chodzi o wyżej wymienione zagadnienia. Kontakt ze mną:
    a...@o...ath.cx.

    --
    Artur

  • 2. Data: 2004-11-10 19:44:33
    Temat: Re: Programista C/C++/PHP/MySQL/PostgreSQL
    Od: Artur Zabroński <a...@o...ath.cx>

    Użytkownik Artur Zabroński napisał:
    > Podejmę się napisania:
    > - programów w C/C++ pod system Linux/Windows (lepsza znajomośc Linuksa)
    > z wykorzystaniem wielu znanych bibliotek oraz swoich rozwiązań,
    Oczywiście z wykorzystaniem sieci (TCP/IP, gniazda typu UNIX) i wielu
    bibliotek (Qt, GTK, libmysqlclient itd.)