PracaGrupypl.praca.szukana › Programista / Bazy danych , Multimedia / Warszawa

  • 1. Data: 2003-09-10 06:25:09
    Temat: Programista / Bazy danych , Multimedia / Warszawa
    Od: "X3MT" <x...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem programista z kilkuletnim doswiadczeniem w dziedzinie projektowania
    systemow baz danych, aplikacji systemowych, multimediow.

    Szukam pracy stalej lub zlecen na realizacje projektow informatycznych.

    Posiadam stale lacze oraz ewentualna pomoc w realizacji duzych projektow.

    Korzystam z legalnego oprogramowania co umożliwia mi wystawienie licencji na
    produkt - lub przekazania pelnych praw majatkowych do niego.

    Moimi klientami byli:
    PlusGSM, EraGSM, Unilever, eTelOne, Aventis, Generali, Nationalwide i wiele
    innych.

    Portfolio dostepne jest pod adresem: http://x3mt.republika.pl

    http://x3mt.republika.pl
    x...@p...onet.pl