PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista Administartor

  • 1. Data: 2005-11-19 18:27:52
    Temat: Programista Administartor
    Od: pawos <p...@o...pl>

    Potrafie nowatorsko rozwiazac twoj problem. Z uzyciem open sorcowych
    technologii.
    Szczegolnie interesuja mnie wszelkiego rodzaju zgadninia algorytmiczne.
    - programuje w C, C++, Delphi, pascalu,php , ale w razie potrzeb wchodza
    w gre inne jezyki.
    - znajmomsc linuxa.
    - rozwiazania wieloplatformowe
    - znajmomosc bazy MySQL
    - znajomosc podstwowych protokolow internetowych
    Podejme sie takze administrowaniem linuksem:
    - administracja , instalacja podstwowych usług jak http, smtp, pop3,
    ftp, ssh itd
    - umiejetnosc programowania w shellu
    - znajmosc dystrybucji PLD
    JESLI masz DOSYC denerwujacego braku autmotayzacji,
    ZGLOS sie do mnie na pewno cos sie da zrobic!