PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista

  • 1. Data: 2005-09-29 12:07:35
    Temat: Programista
    Od: jarek <j...@p...onet.pl>

    Szukam pracy jako programista, programowanie jest moją pasją odkąd tylko
    pamiętam. Znam dobrze PHP ale i w innych językach pisałem już małe
    programiki (c, paskal, perl). Ponadto znam dość dobrze MySQL i MS SQL.
    Zdaje sobie prace ze moje doświadczenia w zakresie programowania są
    niewielkie ale jednocześni mogę zapewnić iż bardzo szybko się uczę, a
    dzięki temu ze posiadam zdolność analitycznego myślenia jestem w stanie
    rozwiązać większość problemów na jakie może natrafić programista.

    Kontakt.

    Tel. 696 - 424 - 109
    e-mail jarek04(AT)poczta.onet.pl