PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista

  • 1. Data: 2004-04-08 08:22:25
    Temat: Programista
    Od: programista2004 <p...@w...pl>

    Dzień dobry!

    Jestem zainteresowany podjęciem pracy na stanowisku programisty,
    programisty-projektanta.

    Ukończyłem studia informatyczne i mam cztery i pół roku doświadczenia
    zawodowego.

    Dotychczas brałem udział m.in. w projektach:

    * Składnica danych do analizy zatrudnienia dla jednego z dużych
    supermarketów. Wykonywałem prace projektowo-programistyczne.
    Technologie: Oracle Discoverer, Oracle RDBMS

    * Program do generowania raportów w formatach Word, HTML oraz tekst.
    Dane z bazy danych Oracle. Wykonywałem prace projektowo-programistyczne.
    Technologie: MS Visual C++, osadzony SQL, yacc, lex (parsery), ORA_FFI

    * Przepisanie sterownika drukarki fiskalnej jednego z dużych polskich
    producentów sprzętu fiskalnego tak, żeby działał w środowisku Citrix.
    Technologie: MS Visual C++

    * Uruchomienie systemu wykonanego w technologii Orace Forms i Reports
    (klient-serwer) w architekturze 3-warstwowej w 100 oddziałach banku.
    Byłem szefem tego przedsięwzięcia oraz autorem projektu. Technologie:
    Oracle Developer Server, Apache, Java, Oracle RDBMS

    * System dla przedstawicieli handlowych. Wykonywałem prace
    projektowo-programistyczne. Technologie Oracle oraz Java J2EE:
    JDeveloper, Oracle Application Server, Oracle RDBMS, Business Components
    for Java (BC4J), Oracle Designer

    * Centralny System Integracji Informacyjnej dla uczestników rynku
    energii. Wykonywałem prace programistyczne i administracyjne.
    Technologie Oracle, Java J2EE oraz Open Source: Oracle RDBMS, Business
    Components for Java (BC4J), JDeveloper, Oracle Designer, Tomcat, Apache
    SSL

    * Wdrożyłem oprogramowanie Small Business firmy Symplex oraz Program
    Płatnika do rozliczeń z ZUS

    Ponadto bardzo dobrze znam Linuxa oraz Windows. Mam doświadczenie ze
    sprzętem fiskalnym (kasy, czytniki kodów kreskowych).
    Obecnie przygotowuje się do egzaminu Sun Certified Programmer for Java.

    Pozdrawiam i życzę Wszystkim Wesołych Świąt!

    p...@w...pl