PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista

  • 1. Data: 2002-02-04 15:12:14
    Temat: Programista
    Od: Grześ Kita <g...@p...arena.pl>

    Jestem młodym programistą baz danych. Programuję głównie w Delphi, VBA,
    Clipperze. Administruję siecią LAN, serwerem LINUX, NOVELL, dużą bazą danych
    zrobioną w dBase oraz oczywiście HELP DESK w każdej możliwej postaci
    koniecznej w firmie.
    Jestem bardzo zdolny i otwarty na nowe okoliczności pracy. Interesuje mnie
    przede wszystkim pełny etat, jednak jestem otwarty na wszelkie propozycje.
    Zainteresowanym prześlę CV na priv

    Grzegorz Kita
    g...@p...onet.pl
    0 600 515 963

  • 2. Data: 2002-02-05 09:52:36
    Temat: Re: Programista
    Od: k...@t...com.pl (Krzysztof Górecki)

    Gdzie Pan to robi. W jakim mieście????????

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2002-02-20 09:31:38
    Temat: Student PW EiTI (specjalnosc budowa i oprogramowanie komputerow, Instytut Informatyki)
    Od: Przemyslaw Pawel Mank <p...@e...pw.edu.pl>

    Studiuje na 4 roku na specjalnosc Budowa i Oprogramowanie Komputerow.

    Znajmosc jezykow programowania:
    - C (Unix/Linux/Dos/Win9x)
    - C++ (Unix/Linux/Dos/Win9x->API,MFC)
    - Pascal (Unix/Linux/Dos/Win9x)
    - Visual Basic (ADO)
    - Asembler (80x86,Sparc,Mips,8051)
    - Modula2
    - Srodowiska Visual C,C++ Builder
    - Znajomosc biblotek OpenGl
    - Znajomosc relacyjnych baz danych (Sybase SQL+PowerBuilder,Microsoft SQL
    Server )
    - Znajomosc narzedzi wspomagajacych projektowanie baz danych (SyBase Data
    Architect, Microsoft Enterpise Manager)
    - Znajmosc narzedzi CASE (Select Enterpise)
    WWW:
    HTML,PHP,Administracja Serwerem (Apache)
    Obsluga programow:
    Adobe Photoshop
    3DStudioMax
    CorelDraw
    CorelPhotopaint
    MSOffice(Word Excel PowerPoint)
    Systemy Operacyjne
    Unix(uzytkownik)
    Linux(Administracja)
    Win9x
    WinNt
    Win2000

    Pracowalem pol roku dla Kapsch Telecom Sp.zo.o. jako technik serwisu przy
    centralach telefonicznych Meridian (programowanie central).

    Obecnie pracuje na umowe-zlecenie w firmie LeGat na stanowisku programisty
    (VisualBasic,
    Sql) tworzac aplikacje finansowe.
    Prace moge podjac w kazdej chwili.

    Jestem absolwentem technikum elektronicznego specjalnosc Systemy
    Komputerowe.

    Posiadam prawo jazdy kategorii B oraz wlasny samochod.

    Znajomosc jezykow obcych Angielski.
    Dyspozycyjny odpowiedzialny chetnie i szybko uczacy sie.

    Oferty prosze kierowac mailem lub telefonicznie :
    0-607-370-399,022-813-34-63.
    Przemyslaw Mank

  • 4. Data: 2002-03-06 14:20:28
    Temat: Student PW wydzial Elektroniki i Technik Informacyjnych spec. Budowa i Oprogramowanie Komputerow
    Od: Przemyslaw Pawel Mank <p...@e...pw.edu.pl>

[...]

    Obecnie pracuje w firmie LeGat na stanowisku programisty (VisualBasic,