PracaGrupypl.praca.szukanaProfesjonalne tłumaczenia z j. angielskiego

  • 1. Data: 2003-08-28 15:49:35
    Temat: Profesjonalne tłumaczenia z j. angielskiego
    Od: "Przemysław Szkodziński" <p...@o...pl>

    Witam.

    Zawodowo zajmuję się tłumaczeniem tekstów z j. angielskiego na j. polski. Do moich
    specjalizacji należą literatura, poezja, historia oraz sztuka. Zajmuję się także
    lokalizacją gier i programów komputerowych, nie jest mi obce tłumaczenie stron
    internetowych. Tłumaczę także teksty marketingowe. Pomimo, iż mój zakres
    specjalizacji może wydawać się nieco wąski, posiadam także ogólną wiedzę w
    większości dziedzin.
    Chętnie podejmę współpracę z osobami prywatnymi, agencjami, firmami oraz
    wydawnictwami. Przed przyjęciem zlecenia zawszę proszę o nadesłanie tekstu, w celu
    ewaluacji oraz wyceny. Dopuszczam możliwość negocjacji stawek. Jestem gotów wyknoać
    próbne tłumaczenia rozsądnej długości.
    Zainteresowanych proszę o kontakt na adres e-mail p...@l...proz.com

    Pozdrawiam,
    Przemysław Szkodziński.