PracaGrupypl.praca.szukana › Profesjonalne projektowanie i tworzenie stron WWW

  • 1. Data: 2003-11-26 08:43:25
    Temat: Profesjonalne projektowanie i tworzenie stron WWW
    Od: "Marcin Szymonik" <s...@o...pl>

    Marcin Szymonik
    E-Mail: s...@o...pl
    --
    Zajmuje sie tworzeniem witryn internetowych.

    Dlaczego warto wybrac wlasnie mnie:
    - stworzone przeze mnie strony sa jednymi z najlepiej zrealizowanych
    (zarowno pod wzgledem graficznym jak i programistycznym) w polskim
    Internecie.
    - wykonane przeze mnie produkty objete sa trzy-miesieczna gwarancja
    zapewniajaca pelne wsparcie w przypadku ujawnienia sie wczesniej nie
    zauwazonych bledow (choc nie sadze by takie sie pojawily).
    - dbam o to by produkt byl zgodny z oczekiwaniami, potrzebami oraz
    wymaganiami Klienta
    - oprocz bardzo dobrego, odpowiadajacego Twoim oczekiwaniom, produktu
    finalnego oferuje bardzo konkurencyjne ceny
    - gwarantuje terminowosc, a takze pelen profesjonalizm na wszystkich etapach
    wspolpracy
    - wykonane przeze mnie strony dodaje BEZPLATNIE do katalogow oraz
    wyszukiwarek

    Jesli potrzebujesz dowodu na to, ze warto skorzystac z moich uslug,
    zapraszam do zapoznania sie z moim CV, referencjami oraz portfolio:
    http://me.ut.pl