PracaGrupypl.praca.szukanaProduct Manager szuka nowego pracodawcy (Krakow/Warszawa)

  • 1. Data: 2002-05-27 13:05:31
    Temat: Product Manager szuka nowego pracodawcy (Krakow/Warszawa)
    Od: "Hal" <h...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam za sobą 5 lat pracy w dużej firmie internetowej na stanowiskach:
    koordynator projektu, kierownik projektów i Product Manager. Szukam nowego
    pracodawcy i ciekawej pracy.

    Posiadam doświadczenie w negocjacjach handlowych, jestem pracowity,
    dyspozycyjny, zdyscyplinowany i dobrze potrafię organizować zadania zarówno
    sobie, jak i innym. Nie boję się podejmowania decyzji i lubię wyzwania.
    Znam bardzo dobrze język angielski i wykorzystuję go w praktyce. Niemiecki
    dobry, rosyjski konwersacyjny.
    Mam doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów oraz umiejętność
    nawiązywania cennych kontaktów.

    Firma, która mnie zatrudni, zyska:
    - dynamicznego, samodzielnego i skutecznego pracownika, znającego najnowsze
    technologie i wykorzystującego je w codziennej pracy,
    - możliwość wykorzystania mojej wiedzy i doświadczenia zdobytego w pracy w
    znanej firmie z kapitałem zagranicznym,
    - moje doświadczenie w negocjacjach i kontaktach biznesowych,
    - konsekwentne dążenie do realizacji zadań, które potrafię wykorzystać dla
    sukcesów firmy.

    Chcę pracować w firmie, która pozwoli mi rozwijać umiejętności i poszerzać
    wiedzę, a jednocześnie skorzysta w moich doświadczeń i zdolności.

    Preferowane miejsce pracy: Kraków lub Warszawa.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-05-27 13:10:14
    Od: "Hal" <h...@p...onet.pl>