PracaGrupypl.praca.oferowanaPrezenter/prezenterka do programu internetowej TV !!!

  • 1. Data: 2008-08-28 12:37:39
    Temat: Prezenter/prezenterka do programu internetowej TV !!!
    Od: " Unigroup Sp. z o.o." <u...@N...gazeta.pl>

    Pilnie poszukiwana/poszukiwany prowadząca/prowadzący do cyklicznego programu
    TV internetowej dla młodzieży (www.lajfczat.pl).

    Szukamy osób:
    w wieku 18-30 lat
    widzących siebie jako przyszłą gwiazdę TV :)
    nie bojących się kamery
    umiejących rozmawiać
    umiejących zainteresować swoją osobą innych
    mających wyobraźnię i ciekawe pomysły
    inteligentnych
    zdolnych
    ambitnych
    kreatywnych
    łatwo nawiązujących kontakty
    otwartych na nowe wyzwania
    Nie musisz mieć doświadczenia... Wystarczy talent i wiara w siebie.
    Taka osoba będzie:
    występować na wizji (live) kilka razy w tygodniu ... i wszystko co z tym
    związane :)
    przeprowadzać rozmowy i wywiady z goścmi
    współpracować z zespołem redakcyjnym przygotowującym program
    Dodatkowymi atutami będą:
    zacięcie dziennikarskie
    dociekliwość
    dobra znajomość internetu
    Co oferujemy:
    odpowiednie przeszkolenie i wprowadzenie w sprawę...
    pracę przy bardzo ciekawych projektach multimedialnych i telewizyjnych w
    Warszawie
    możliwości rozwoju...
    nieograniczone możliwości wykazania się talentem i świetnymi pomysłami
    oczywiście wynagrodzenie :)
    Jeśli... wydaje się Tobie, że będziesz odpowiednią osobą
    prześlij na adres c...@l...pl
    swoje CV z krótką notką 'dlaczego ja'
    Koniecznie dołącz kilka zdjęć i/lub (jeśli masz taką możliwość)
    klip video z prezentacją Twojej osoby (w końcu to telewizja...)

    W mailu lub w załączonym CV dopisz koniecznie:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.
    28.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. Ust. Nr 133 poz. 883):