PracaGrupypl.praca.szukanaPrawnik szuka pracy w banku

  • 1. Data: 2002-09-29 14:45:56
    Temat: Prawnik szuka pracy w banku
    Od: "burenezo" <e...@e...fr.pl>

    Jeżeli ktoś słyszał o wolnym miejscu na stanowisku prawniczym w banku lub
    innej instytucji finansowej prosiłbym o kontakt.
    Dobrze znam problemy prawne z jakimi styka się bank w ramach swojej
    działalności - mam dwa lata doświadczenia na tego typu stanowisku.
    Na pewno moim sporym atutem jest wiedza związana z nowymi technologiami.
    Podpis elektroniczny, karty płatnicze, bankowość elektroniczna to
    zagadnienia, które mnie po prostu interesują i myślę, że dzięki temu
    znacznie lepiej czuję się w "uregulowaniach bankowych" od tradycyjnego
    prawnika.
    Moje wykształcenie: mgr prawa.
    b...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-09-30 16:14:41